Keseronokan Melancap Memberi Kesan Berbeza

Number of View: 0

SAYA pernah membuat kajian menerusi Internet selain pengalaman masturbasi di mana zakar saya mengalami dua keadaan berbeza apabila dirangsang.

Keadaan pertama, apabila kepala zakar dan batang zakar digosok seperti masturbasi biasa, ia akan mengeluarkan air mani.

zakar1Namun, apabila hanya kepala zakar sahaja digosok tanpa mengosok batang zakar, perasaan orgasmanya berbeza. Ia lebih lama dan hanya mengeluarkan air mazi saja. Cecair yang keluar lebih banyak dan tidak pekat serta tiada lendir air mani.

Dari segi saintifik, kenapa begitu? Adakah batang zakar dan kepala zakar mempunyai saraf berbeza?

ACAP
Pekan, Pahang

NAMPAKNYA anda ‘pengonani’ yang tegar, membabitkan diri dalam mengkaji efek dan kesan beberapa teknik onani yang anda reka.

Anda perlu sedar yang anda tiada kemahiran untuk melakukan kajian itu. Anda jangan fikir dengan membaca dan meneroka beberapa cara onani, akan dapat memberikan pelbagai penemuan baru.

Sebenarnya, anda hanya bermain dengan api dan api itu boleh membakar diri anda sendiri.

Mungkin anda sudah tahu yang penghujung zakar mengandungi banyak penghujung urat saraf yang bertindak balas pada sentuhan lembut, sentuhan kasar, sentuhan tekanan (pressure) dan sentuhan getaran.

Batang zakar juga mengandungi urat saraf yang bertindak balas pada sentuhan kasar dan tekanan. Jika rangsangan yang anda alami itu sampai ke pusat kawalan seks dalam otak dan memberi kesan positif, maka tindak balas yang berlaku adalah klimaks.

Jika rangsangan yang berlaku itu hanya memberi keseronokan saja, anda dapati hanya akan berlaku lelehan air mazi saja kerana tiada percetus klimaks.

Anda perlu tahu yang tangan, cara atau teknik melancap atau melakukan onani itu tidak sama dengan interaksi persetubuhan, iaitu kemasukkan zakar dalam faraj.

Cengkaman faraj tidak sama dengan cengkaman tangan atau apa-apa cara yang anda lakukan.

Jika anda sudah ‘terikat’ pada teknik onani dengan tangan, tiba hari berkahwin anda akan dapati tidak balas yang dialami selama ini tidak dapat dihasilkan ketika melakukan persetubuhan dengan pasangan.

Ketika itu anda akan menyesal kerana dengan onani saja anda dapat mencapai klimaks dan tidak melalui persetubuhan bersama pasangan.

Hentikan perilaku sia-sia anda itu kerana kelak anda akan menyesal tak sudah apabila kehidupan seksual dengan pasangan akan menjadi hambar belaka kerana tidak berupaya klimaks secara normal.

Lebih baik anda gunakan masa ‘berekperimentasi’ itu untuk membina kerjaya anda.

(Sumber Harian Metro)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply